اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : متین و . . .

 

دخترک هميشه ميگفت: من براي نجابت وفا و زيباييت عاشق تو شدم. پسرک براي روز
تولدش
سه حيوان خانگي به او هديه داد... اسب سگ و يک پرنده زيبا! تا دخترک خواست دليل
اينکار را بپرسد... پسرک رفته بود. براي هميشه...
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
وقتي به دنيا اومدي، تو تنها كسي بودي كه گريه ميكردي و بقيه مي خنديدن. سعي كن يه
جوري زندگي كني كه وقتي رفتي، تنها تو بخندي و بقيه گريه كنن.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
هيچکس نمي تونه به دلش ياد بده که نشکنه... ولي حداقل مي تونه يادش بده که وقتي
شکست لبه تيزش دست اوني رو که شکستتش نبره.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
دوستي يه حادثه و جدايي قانون است. بيا حادثه آفرين و قانون شکن باشيم.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
 
عجيبه که تا مريض نشي کسي برات گل نمي ياره تا گريه نکني کسي نوازشت نمي کنه تا
فرياد نکشي کسي به طرفت بر نمي گرده تا قصد رفتن نکني کسي به ديدنت نمي ياد و تا
وقتي نميري کسي تورو نمي بخشه.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
آدم ها شوخي شوخي به گنجشکها سنگ مي زنند... و گنجشکها جدي جدي مي ميرند... آدمها
شوخي شوخي زخم مي زنند... و قلبها جدي جدي مي شکنند... و تو شوخي شوخي لبخند مي
زني... و من جدي جدي عاشق ميشم.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
زندگي تفسير سه کلمه است : خنديدن .... بخشيدن .... و فراموش کردن .... پس.... بخند
.... ببخش .... و فراموش کن.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
نگو بار گران بوديمو رفتيم. نگو نامهربون بوديمو رفتيم. آخه اينها دليل محکمي نيست.
بگو با ديگران بوديم و رفتيم.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
زندگي 2 چيز به من آموخت: آرزوي مرگ و مرگ آرزو.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
براي هزارمين بار پرسيد: تاحالا شده من دلت رو بشکنم؟ منم براي هزارمين بار به دروغ
گوفتم: نه. هيچ وقت... تا مبدا دلش بشکنه.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
نمی دانم که چرا به من شب به خیر نگفتی، اما اشکالی ندارد، آخر مگر صبح به من سلام
کردی؟!
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
آدما بازی رو دوست دارن ،
این دست توئه كه انتخاب كنی اسباب بازیشون باشی یا هم بازیشون.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
 
همه ی فعل هایم ماضی اند
ماضی بعید
 ماضی خیلی خیلی بعید
 دلم برای یک حال ساده تنگ شده است..
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
پسرک عاشق شد، قسم خورد دل به کسی نبندد. روزها به یاد دخترک شعر عاشقانه می‏نوشت و
شب‏ها را تا صبح در آغوش فاح.شه‏ها سر می‏کرد.
پسرک عاشقی منطقی بود، هرگز عشق را با هوس قاطی نمی‏کرد.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
ازدواج بدون عشق ...
 
 
 
آنجا كه ازدواجی بدون عشق صورت میگیرد حتما عشقی بدون ازدواج درآنجا رخنه خواهد كرد
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
من می تونم...
 
بزرگترین لذت در زندگی انجام کاریست که دیگران می گویند تو نمی توانی ....!
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
اگر تنها ترین تنها شوم...
 
نمیدانم امشب چه شبی است ؟
واقعا امشب یکی از عجیب ترین شبهای عمر من است
واقعا امشب است که بر من حل شد معنای واقعی و اسرار آمیز این جمله:
اگر تنها ترین تنها شوم بازهم خدا هست
امشب فهمیدم که چگونه تو ای بزرگمرد مزینان۶۰۰شب را در انفرادی گذراندی
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
آرامش کاذب...
 
 
و هرگز تاریکی را به خاطر آرامش تحمل نکن ...!
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
قصه‌ی عادت...
 
ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمیشنوند. . . .
چه تلخ است قصه‌ی عادت !
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
طعم تلخ سیگار...
 
 
آنقدر از ساحل دور شده‏ایم که آب به گردنمان می‏رسد. باران ریزی شروع می‏شود، دستت
را دور گردنم حلقه می‏کنی و شوری دریا جایش را به شیرینی لب‏های تو می‏دهد.
سنگینی وزنمان را نمی‏توانم تحمل کنم، پائین می‏رویم، مهم نیست بگذار وقتی به کف
دریا می‏رسیم همین‏طور لب‏هایت گرفتار لب‏هایم باشد.
تاریک می‏شود، تاریک‏ و تاریک‏تر.
چشم‏هایم را که باز می‏کنم اولین حس، طعم تلخ سیگار لب‏های غریق نجات است
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
اندر حریم یار...
 
پروانه امشب پر مزن اندر حریم یار   شاید صدای پرپرت از خواب بیدارش كند...
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
دوست داشتن بی‏معنی شده است...
 
 
کلمات گاهی بار معنایی خودشان را از دست می‏دهند.
این روزها دوستت دارم‏ها دیگر قلب کسی را به تپش وا نمی‏دارد و گونه‏ی کسی را سرخ
نمی‏کند.
مشکل از دوست داشتن نیست مشکل از تکرار است.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
ما یا من ...
 
 
هيچ يك از ما به اندازه همه ما باهوش نيست
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
بازم دیر شد ...
 
ناگهان چقدر زود دیر میشه ....
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
بدترین جنبندگان...
 
قطعا بدترین جنبندگان نزد خدا كران و لالانى‏هستند كه نمى‏اندیشند
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
روز یا شب ...
 
طولانی ترين روز
در مقابل
طولانی ترين شب
پشيزی نمی ارزد!
ميدانی كه؟
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
گناه ...
 
در خیال تو بسر بردن اگر هست گناه
با خبر باش که من غرق گناهم هرشب ...
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
بازهم استعمار پیر ....
 
آمريكا : ما كار خودمون رو مي كنيم شما هم هرچي مي خواين بگين تا خفه شين
چين : ما كار خودمون رو مي كنيم شما هم خفه شين
روسيه : ما كار خودمون رو مي كنيم اگه چيزي بگين ممكنه خفه شين
فرانسه : ما هر كاري مي كنيم تا نكنه شما خفه شين
ايران : ما كار نمي كنيم شما هم غلط كردين، خفه شين
.
.
.
انگلستان : همه اين كارا زير سرماست، خفه شين
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
دعایم کن ...!
 
شنيده ام روزه ميگيري، غسل ميکني، نماز ميخواني، چهارشنبه ها نذر حرم امامزاده صالح
داري، رمضان بعد از افطار کار مي کني، محرم تعطيلي ! من از آن ميترسم که روزي با
ظاهري عالمانه، جمعه بازار دين خدا را براه کنم، زهد را بساط کنم، غسل هم نکنم،
چهارشنبه هم به حرم امامزاده صالح نروم، پيش از افطار و پس از افطار مشغول باشم،
محرم هم تعطيل نکنم! فا.حشه… دعايم کن!
دوست داشتن از عشق برتر است
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
عشق جنون است.جنون چیزی جز خرابی و پریشانی (فهمیدن)و(اندیشیدن)نیست.اما دوست داشتن
در اوج معراجش از سر حد عقل فراتر می رود و فهمیدن و اندیشیدن را نیز از زمین میکند
و با خود به قله بند اشراق می برد.
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
ندانسته ها
اگر از پا یان گرفتن غم ها یت نا امید شده ای به خاطر بیاور که زیبا ترین صبحی که
تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیا هترین شبی است که هیچ دلیلی
برای تمام شدن نمی دید.
 
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟
عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
افسار دلم دست خدا بود چنین شد
 ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟
مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت
 گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد . . . ؟
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
ما هرچی تلخی بود امتحان کردیم
ولی دیدم هیچ چیز تلخ تر از ندیدنت نیست !
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟
اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
سه نوع گل داریم : یکی تو خونه ، یکی تو گلخونه
 یکی داره اس ام اس میخونه !
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
به سلام ها دل نمی بندم
 از خداحافظی ها غمگین نمی شوم
دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه . . .
 
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
خدایا طاقت هجرش ندارم
 تو میدانی که او را دوست دارم
شده در زندگی لیلای عشقم
 و من مجنون عشقش در ديارم
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است
 باش فردا که دلت با دگران است . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
اشکاتو پاک کن همسفر ، گاهی باید بازی رو باخت
اما اینو یادت باشه ، که باز میشه زندگی رو دوباره ساخت . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
هر دل سنگی یه روزی میشه تنگ
 چه کنم من که دلم تنگه همیشه !
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
چشم لیلا زده ات سوسن شبهای من است
 بوسه از باغ لبت خواهش لب های من است . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان آبی دلم درخشید
تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
دیده در هجر تو شرمنده ی احسانم کرد
 بس که شب ها گهر اشک بد امانم کرد
ماجرای دل دیوانه بگفتم با شمع 
 آنقدر سوخت که از گفته پشیمانم کرد . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
خدایا اگر سوزم سزا باشد
 اگر دردم دوا باشد
ازاین بدتر کجا باشد
 که من از یارم جدا باشم . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
هر خاطره زخمیست که من یاد تو باشم
هر یاد تو دردیست که بیمار تو باشم . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
من از تو صبر ایوب نخواستم عمر نوح هم نخواستم
ولی عاشقی چون شیرین می خواهم . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
اشتباه نکن ، گور این عشق هزار سال پیش کنده شده بود
من و تو همه ی این سال ها چه خنده آور
 سرگرم بزک کردن جنازه اش بودیم . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
به یاد آشنایان آشنا باش
به پیوندی که بستیم با وفا باش
همیشه یاد تو در خاطرم هست
 تو هم هرجا که هستی یاد ما باش . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
میخوام تو رو لو بدم تو اغتشــــاشـــگری
.
.
.
.
چون تو قلب منو به آتش کشیدی و تو وجودم آشوب به پا کردی
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
تو را با تیشه ی عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم
از آن پس من تو را چون بت پرستیدم . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
قلکمو میشکنم با نصف پولش نازتو میخرم
 با نصف دیگش مداد رنگی تا نازتو بکشم . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
بنازم حسن نیکویت / عجب یادی ز ما کردی
 
فضای تنگ قلبم را / زمین تا آسمان کردی . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
آدم از روز اول تا روز آخر تاوان پس میده
 
تاوان زنده بودن ، تاوان زندگی کردن و تاوان به دنیا آمدن . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
عاشق یک بار به دنیا میاد اما سه بار میمیره
 
وقتی یارشو با کسی می بینه
وقتی بفهمه اون دوستش نداره
وقتی بفهمه هیچ وقت به اون نمیرسه . . .
 
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
در بودنت به نبودنت و در نبودنت
به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من !
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
 
از نفرت تا علاقه یک محبت
 
از دشمنی تا دوستی یک لبخند
 
از جدایی تا پیوند یک قدم
از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس !
 
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
برای به تو رسیدن دنبال باد دویدم
 آبی نبود تو راهم ، اما سراب میدیدم . . .
 
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
غروب است و دلم از غم گرفته / دلم از دوریت ماتم گرفته
برای قلب من خورشیدی اما / مرا قلب تو دست کم گرفته . . .
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
دل من باز گریست
قلب من باز ترک خورد و شکست
باز هنگام سفر بود
و من از چشمانت می خواندم
که به آسانی از این شهر سفر خواهی کرد
و از این عشق گذر خواهی کرد
و نخواهی فهمید....
بی تو این باغ پر از پاییز است...!
 
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
دلم می خواهد ویرگول باشم
 تا وقتی به من می رسی کمی مکث کنی
 
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
ديگه بهت اعتماد ندارم واقعا ازت توقع نداشتم نميدونستم تو يه دزدی.
.
.
. واسه چی قلب منو دزديدی؟
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
نمی دانم که بودی یا که هستی / ولی بی حرف، قلبم را ربودی
نمی دانم که هستم یاچه هستم / ولی هر لحظه در فکر تو هستم
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت
باز آواره تنهایی چاهم بکنی...
 
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
 
تو مرجانی،تو در جانی،تو مروارید غلتانی
اگر قلبم صدف باشد،میان آن تو پنهانی
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
مهربونیات زیاده که هنوز خوب و صبوری
مثل یه حس قشنگی،حتی وقتی خیلی دوری
 
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
با تو بودن همیشه پر معناست...بی تو روحم گرفته و تنهاست
با تو یک کاسه آب،یک دریاست...بی تو دردم به وسعت صحراست
 
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
ما و مجنون درس از یک ادیب آموختیم
او به ظاهر گشت عاشق،ما به معنی سوختیم
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
يادمان باشد اگر شاخه گلي را چيديم ، وقت پرپر شدنش سوز و نوايي
نکنيم ، پر پروانه شکستن هنر انسان نيست ، گر شکستيم ز غفلت،من و
مايي نکنيم ، يادمان باشد سر سجاده عشق ، جز براي دل محبوب دعايي
نکنيم ، يادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد ، طلب عشق ز هر بي سر و
 پايي نکنيم
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
ديگه از چشم افتادي . مي فهمي؟ ..............صاف افتادي تو قلبم
*********************raghsmahtab.loxblog.ir********************
هميشه براي ک


:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , پیامکهای عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: